lördag 26 september 2009

Eda

Jag brukar hitta Edaglas ganska ofta faktiskt, men jag ser ingen poäng i att bara köpa en åt gången, fast jag ångrar ju mig såklart då jag hittar en likadan efter nån vecka igen. Den här gången har jag hittat fyra Eda dessertglas, kunde inte motstå den gröna färgen. Har bara hittat ljusblåa, vita eller ljusrosa. Den här häftiga gröna färgen var andra grejer! Verkligen fina. 40kr för alla.

Såhär vackra blev de i solljuset.


Och såhär mörka är dem faktiskt inomhus.

3 kommentarer:

Sanna sa...

Åhh jag bara älskar edas dessertskålar, har tyvärr inte hittat några ute på loppis ännu..men en vacker dag så står nog mina drömmars dessertskålar där på en hylla och väntar =) hihi..

Agata sa...

Väldigt vackra! Grönt glas är så fint!

Maria sa...

Jag har en hel hoper Eda (eller kopior, går inte att skilja åt...) i olika färger. Fina att duka med!