lördag 23 maj 2009

Det är lite segt här nu. Jag har fullt sjå med att samla ihop massvis med prylar som ska säljas på loppis nästa lördag! SOM jag längtar! Jag ska vara först på plats med alla grejer, sen ska jag ta några vändor och norpa de bästa fynden innan alla galningar kommer :P Tillsvidare ska jag visa några burkar som jag gillar.

Den klassiska röda kaffeburken som man hittar lite överallt, fin är den.


Ergo Cacao från Marabou. Pryder en hylla, men jag ska nog börja ha kakao i den.


Okänd röd burk


Gillar inte riktigt dalastuket, men den är faktiskt skön ändå!


Pop-burken som jag kallar den, alla gillar den!

5 kommentarer:

Helena sa...

Fiiina burkar! Gillar den röda kakaoburken skarpt;-D

Simon sa...

Jag har 'pop burken' också ;)

Sara sa...

Jag har också en plåtburk i dalastil fast i rött. Jag har svårt att bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Jag har funderat många gånger på att sälja den på tradera men jag vet inte om det är värt det.

Skaffaren sa...

Den röda burken är Kärnkaffe.
De har haft en mängd olika burkar och brickor som reklam.

Maine sa...

hihi, kolla in min blogg så får du se Stora Popburken! Fast hos mig heter den Hjärteburken! :-)

www.designkarameller.blogspot.com