lördag 15 augusti 2009

Lyckad loppisrajd!

Åh jag är så nöjd över dagens fynd! Låter bilderna tala för sig själv

Teakspegel i behändig storlek, 10kr. Kitchiga rådjur i plastguld, 8kr. Dom matchar med spegeln tycker jag :P


Tre ljuslyktor i grönt glas, France står det under. Vacker grön färg! 10kr.


En assiett från Blå Eld, för 1kr!! Har inte diskat den ännu så den är lite skitig. Men en krona, vilket fynd va :)


Det bästa av allt! En vacker ask från Arabia. Har bara listat ut att formgivaren heter Hilkka Liisa Ahola? Upplys mig gärna om denna vackra skapelse. Jag ska fylla den med rosa bomull och mina ädelstenar (läs krimskrams), och vårda den ömt! Priset, 120kr!

2 kommentarer:

Sara sa...

Verkligen bra fynd! Superfina grejer till enormt bra priser - precis som det ska vara på en bra loppis. Rådjuren har jag också, fast i orange transparent plast. De i guld var väldigt fina också!

florin design sa...

Vad mycket fint! Gillar rådjuren massor, de är så söta!