tisdag 21 april 2009


Ibland förstår jag inte riktigt vad jag tänker med. Jag köper ju rätt mycket prylar på Röda Korser osv, och ibland när jag hittar något som det tillexempel står Rörstrand eller Upsala Ekeby under, då måste jag bara köpa det! Oavsett vad det är(om det inte är för dyrt dvs), så köper jag. Titta här nu vad jag har kommit hemsläpandes med, så grymt ful! Vad tänker jag med? Nä, det blir tradera för den fulingen! Här hittar ni mina auktioner.
Har ni också samma problem som jag?

5 kommentarer:

Bettans Bravader sa...

hej
ja visst har man gjort så,speciellt på auktioner,ropat in något å sen tänkt att man är inte klok ha ha,kul bloggåterkommer,ha det gott /Lisbeth

Libby sa...

Haha, ja, det har jag. Men försöker skärpa mig. Kom ändå hem med en påse saker för sammanlagt 86 kronor idag. Avstod dock från fyra glas à 20 kronor styck som var farligt nära att följa med hem.

Gitte sa...

En tobaksburk som kan läggas på tradera, KAN inte vara ett misslyckat köp!! Den hade jag lagt under tobakiana, missade att kika på länken kom jag på.

Linda sa...

underbar blogg! ja äslkar loppisar! o nu blev jag allt riktigt sugen!

mvh Linda

Frida sa...

Bertil: vad trevligt, välkommen hit :)